sobota, 17 listopada 2012

Barwny początek

Witajcie! To mój pierwszy wpis na tym blogu, który założyłam wczoraj. :)

A więc tak:
- odnoś się do wszystkich z szacunkiem,
- jeśli chcesz wiedzieć coś o mojej osobie, przeczytaj ramkę "O mnie" po prawej stronie bloga,
- komentuj wpisy,
- zapisz się do obserwatorów, czyli u mnie "moich wiernych fanów ;)" po prawej stronie bloga (oczywiście to Twoja decyzja, nie narzucam Ci tego :) ),
- codziennie lub co kilka dni odwiedzaj ;)

Nawet gdyby spojrzeć na nazwę, można się domyślić, czego dotyczyć będzie ten blog. A mianowicie, domowych sposobów i porad "urodowych", rady dotycząc pielęgnacji i dużo innych. :)
No cóż, kończmy ten wstęp i zabierajmy się do pracy. Za chwilę pojawi się notka o pielęgnacji włosów, ale to za chwilę, ponieważ mama wysyła mnie do sklepu po przyprawy.

Życzę wytrwałości w czytaniu i pozdrawiam, ♥Kasiulka♥

:)

1 komentarz:

  1. Super stronka!!!! dzięki za rady.!
    Chcę więcej :*

    OdpowiedzUsuń